Stron: 15041 Ost. moderacja: 05 10 2017

Regulamin

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Każdy użytkownik może zgłosić swoją stronę do katalogu chun.pl tylko raz. W przypadku rażących nadużyć przy dodawaniu wpisu, domena, jak i użytkownik są blokowani na stałe, sam zaś wpis jest usuwany. O wyjątkach od tej reguły, jeśli istnieje twarde uzasadnienie, decyduje administrator katalogu chun.pl.
  2. Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników katalogu chun.pl, w szczególności osoby przeglądające, jak i dodające wpisy. Zatem, aby strona została dodana do katalogu chun.pl, konieczna jest akceptacja niniejszego regulaminu.
  3. Kryteria akceptacji wpisu:
    • Tytuł wpisu powinnien:
      • być zwięzły i krótki, maksymalnie kilka słów najlepiej opisujących stronę ujętych w logiczne zdanie lub wyrażeniem bądź też dokładna nazwa strony/domeny, niedopuszczalne są formy użycia słów kluczowych bez jakiejkolwiek odmiany ani interpunkcji.
      • dotyczyć ściśle dodawanej strony
      • być pisany poprawnie stylistycznie, językowo, bez dużych liter, jeśli to nie uzasadnione zasadami pisowni
      • nie zawierać formatowania html, js, itp.
      • być w języku polskim
      • nie zawierać zastrzeżonych znaków towarowych
    • Opis wpisu powinien cechować się:
      • niekwestionowaną unikalnością, wpisy z mieszarek wykonane przy użyciu małej ilości synonimów są proste do wykrycia, pamiętaj o tym proszę, zanim dodasz wpis i stracisz możliwość jego poprawienia.
      • poprawną ortografią i stylistyką – najczęstsze błędy są w tekstach generowanych mieszarkami, stąd też dobra rada – napisz coś sam na potrzeby tylko 1 danego katalogu, lub wykonaj tekst w mieszarce z dużą ilością synonimów, które występują po wygenerowaniu tekstu w odpowiedniej, poprawnej formie. Wstawione zaś linki do opisu powinny zawierać obowiązkowo poprawną formę językową
      • sensem merytorycznym oraz składniowym
      • powinien opisywać ściśle dodawaną stronę. W wielu przypadkach do czynienia mam z esejami, referatami, czy rozprawkami na tematy pozycjonowanych fraz – to kategoryczny błąd.
      • poprawnym formatowaniem. Unikaj przesadnych wyróżnień znacznikiem strong lub B, nie pisz bez uzasadnienia dużą literą, nie dodawaj zdjęć, które się nie mieszczą. Każdy rażący błąd skutkuje usunięciem wpisu.
      • tematycznością. Jeśli dodajesz do katalogu tematycznego, uwzględnij to koniecznie w opisie. Np jeśli dodajesz wpis w katalogu kobiecym, w opisie zwracaj się koniecznie do kobiet, pisz co kobieta może znaleźć na stronie. Jeśli jednak nic, sprawa prosta, wybierz inny katalog
      • być w języku polskim
      • nie zawierać zastrzeżonych znaków towarowych
      • Niedopuszczalne jest użycie aktywnych linków w treści do jakiejkowleik strony lub podstrony.
    • Tagi wpisu powinny:
      • być oddzielone przecinkiem, jednak bez przecinka na końcu.
      • być proste, jasne i zrozumiałe
      • dotyczyć ściśle dodawanej strony
      • pisane poprawnie stylistycznie, językowo, bez dużych liter, jeśli to nie uzasadnione zasadami pisowni
      • nie zawierać formatowania html
      • być w języku polskim
    • Pola dodatkowe (jeśli występują) powinny:
      • być uzupełnione zgodnie ze stanem faktycznym, częsty błąd to podanie nazwy firmy innej niż w zakładce „kontakt” na danej dodawanej stronie. Inny częsty błąd, to podanie fikcyjnego NIPu lub REGONu.
      • pisane poprawnie stylistycznie, językowo, bez dużych liter, jeśli to nie uzasadnione zasadami pisowni
      • nie zawierać formatowania html
    • Dodawana strona nie może:
      • dotyczyć torrent, warrez i innego nielegalnego udostępniania plików
      • dotyczyć pornografii
      • dotyczyć substancji uzależniających, m.in. narkotyków, dopalaczy, papierosów, alkoholu
      • dotyczyć sprzedaży leków wydawanych na receptę
      • dotyczyć treści sprzecznych z prawem polskim oraz międzynarodowym
      • dotyczyć treści faszystowskich, rasistowskich, propagujących przemoc, wzywających do nienawiści na tle rasowym, wyznaniowym, itp
      • być w budowie
      • być podstroną, pod-serwisem, aliasem do strony już prezentowanej w katalogu
      • dotyczyć hazardu, zakładów bukmacherskich, zarabiania za pomocą surfbar, getpaid, klikania w e-mail itp
      • być stworzona wyłącznie do prezentowania reklam i ofert programów partnerskich, tzw MFA
      • być niskiej wartości merytorycznej i estetycznej
      • nie posiadać wersji polskojęzycznej
      • udostępniać treści tylko i wyłącznie na hasło
      • być wierną kopią innej strony na innej domenie (ten sam projekt na różnych domenach - można zgłosić tylko jeden, główny adres www.)
      • być subdomeną, jeśli subdomena jest kategorią określonej strefy domeny głównej.
      • znaleźć się w złej kategorii, wybierając kategorię, pamiętaj, że każda wybrana przez Ciebie kategoria musi być prawidłowa i jednoznacznie określać treść dodawanej strony, jeśli wybierzesz którąkolwiek na wyrost, wpis zostanie usunięty z katalogu oraz domena zablokowana do ponownego dodania.
  4. Strony, które naruszają warunki regulaminu mogą zostać usunięte bez powiadomienia zgłaszającego.
  5. Moderator nie poprawia wpisów. Wpis może poprawić jedynie osoba, która jest zarejestrowanym użytkownikiem katalogu chun.pl i podczas dodawania danego wpisu, była zalogowana w katalogu chun.pl, jako użytkownik. Wpisy dodane jako "gość", w przypadku błędów, można raportować poprzez odpowiedni link przy każdej wizytówce, wówczas, jeśli to zasadne, wpis z błędem zostaje usunięty przez moderatora. Po tej czynności stronę można dodać ponownie.
  6. Strona typu katalog internetowy może być zgłoszona tylko i wyłącznie do kategorii „katalogi internetowe” (jeśli występuje).
  7. Strona typu blog może być zgłoszona tylko i wyłącznie do podkategorii „blogi” (jeśli występuje).
  8. Strona typu forum internetowe może być zgłoszona tylko i wyłącznie do podkategorii „fora internetowe” (jeśli występuje).
  9. Zabrania się podlinkowywania wpisu przez jakiekolwiek systemy wymiany linków! W przypadku wykrycia procederu - wpis zostanie bezpowrotnie usunięty, domena zaś zablokowana na stałe.
  10. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
  11. Nowy regulamin obowiązuje z chwilą opublikowania w danym katalogu.