Żłobek Gdańsk
Podróż w krainę wyobraźni.
Stałym punktem dnia w Akademii jest kontakt dzieci z literaturą dla najmłodszych. Czytamy na głos ulubione bajki, wiersze, rymowanki dodatkowo wyliczanki. Dzieci bardzo chętnie słuchają opowiadań obrazkowych, wierszyków.
Zabawy wspomagające postęp dziecka.
Metody wspomagające postęp umysłowy dzieci:
* zabawy utrwalające pojęcia dotyczące schematu ciała oraz orientacji przestrzennej: „To jestem ja, to moja buzia, brzuch, plecy. Pytania kierowane do dzieci: Gdzie jest brzuch, gdzie są plecy?”
* rozróżnienie pojęć: wysoko – nisko, przód – tył. Dzieci odpowiadały na pytania: gdzie jest podłoga? Wysoko, czy nisko? Gdzie jest sufit? Wysoko czy nisko? Pokaż oraz powiedz (…)
Zabawy z wykorzystaniem metody naśladownictwa, na przykład.:
* gimnastyka buzi a także języka
* cmokanie wargami
* dmuchanie na piórka oprócz tego bańki mydlane
Zabawy słuchowe:
Polegają na słuchaniu dźwięków, jakie wydają różnorakie przedmioty i instrumenty.
Stałym punktem dnia w Akademii jest kontakt dzieci z literaturą dla najmłodszych. Czytamy na głos ulubione bajki, wiersze, rymowanki dodatkowo wyliczanki. Dzieci bardzo chętnie słuchają opowiadań obrazkowych, wierszyków.
Zabawy wspomagające postęp dziecka.
Metody wspomagające postęp umysłowy dzieci:
* zabawy utrwalające pojęcia dotyczące schematu ciała oraz orientacji przestrzennej: „To jestem ja, to moja buzia, brzuch, plecy. Pytania kierowane do dzieci: Gdzie jest brzuch, gdzie są plecy?”
* rozróżnienie pojęć: wysoko – nisko, przód – tył. Dzieci odpowiadały na pytania: gdzie jest podłoga? Wysoko, czy nisko? Gdzie jest sufit? Wysoko czy nisko? Pokaż oraz powiedz (…)
Zabawy z wykorzystaniem metody naśladownictwa, na przykład.:
* gimnastyka buzi a także języka
* cmokanie wargami
* dmuchanie na piórka oprócz tego bańki mydlane
Zabawy słuchowe:
Polegają na słuchaniu dźwięków, jakie wydają różnorakie przedmioty i instrumenty.
Kategorie
Słowa kluczowe
Komentarze
Wpis nie został jeszcze skomentowany!