Stron: 17954 Ost. moderacja: 17 10 2023
Focus Contact Center to marka która działa na rynku cloud computing, ICT, contact center. Jesteśmy dostawcą softwareu dla contact center i call center funkcjonującego w cloud computing, co pozwoliło nam uzyskać bardzo elastyczny i łatwy do wdrożenia model usługi. Nasze rozwiązania skierowane jest dla firm na każdym etapie rozwoju, umożliwia sprawne zarządzanie całym procesem komunikacji z odbiorcą, obsługę klienta i sprzedaż. Usługa funkcjonuje jak aplikacja webowa, która funkcjonuje na każdym komputerze z dostępem do sieci Internet, co oznacza, że klient nie ponosi na starcie wysokich kosztów inwestycji związanych z instalacją i zakupem infrastruktury technicznej. Rozwiązanie pozwala na pełną kontrolę kluczowych procesów w organizacji oraz dynamiczny przepływ wiedzy i wymianę informacji w całej organizacji. Elastyczność rozwiązania gwarantuje dodatkowo wierne dopasowanie do zapotrzebowań aktualnych działań sprzedażowych oraz obsługi klienta. Platforma dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym. W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Focus Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z istniejącymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.

Komentarze

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii

Artykuły promocyjne warszawa

Jeżeli chcesz skutecznie budować wizerunek oraz świadomość istnienia marki na rynku, wykorzystaj artykuły promocyjne Warszawa. To one sprawią, że klienci po otrzymaniu drobnych upominków zachowają je,...

Usługi call center

Europe Calling to firma pracująca w branży telemarketingowej już od 2007 roku. Jesteśmy firmą słynną i cenioną, stawiającą na bardzo wysoką jakość oferowanych usług. Zapewniamy Państwu fachową obsługę...

Delta Contact Sp. z o.o. - Call center Warszawa

Wyniki naszej pracy świadczą o sprostowaniu wymagań naszych Partnerów pod względem niezawodności i oczekiwań. Szacunek do naszych pracowników i partnerów sprawia, ze jesteśmy postrzegani jako firma od...