Infolinia contact center
Focus Contact Center to marka która działa na rynku cloud computing, ICT, contact center. Jesteśmy dostawcą softwareu dla contact center i call center funkcjonującego w cloud computing, co pozwoliło nam uzyskać bardzo elastyczny i łatwy do wdrożenia model usługi. Nasze rozwiązania skierowane jest dla firm na każdym etapie rozwoju, umożliwia sprawne zarządzanie całym procesem komunikacji z odbiorcą, obsługę klienta i sprzedaż. Usługa funkcjonuje jak aplikacja webowa, która funkcjonuje na każdym komputerze z dostępem do sieci Internet, co oznacza, że klient nie ponosi na starcie wysokich kosztów inwestycji związanych z instalacją i zakupem infrastruktury technicznej. Rozwiązanie pozwala na pełną kontrolę kluczowych procesów w organizacji oraz dynamiczny przepływ wiedzy i wymianę informacji w całej organizacji. Elastyczność rozwiązania gwarantuje dodatkowo wierne dopasowanie do zapotrzebowań aktualnych działań sprzedażowych oraz obsługi klienta. Platforma dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym. W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Focus Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z istniejącymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.
Kategorie
Komentarze
Wpis nie został jeszcze skomentowany!