Stron: 16859 Ost. moderacja: 13 03 2021
Współpracujemy z kilkudziesięcioma polskimi przedsiębiorstwami farmaceutycznymi. Wszyscy mogą liczyć na Naszą niezawodność w działaniach marketingowych. Zapewniamy zaawansowane projekty ulotek farmaceutycznych oraz ich wydruk. Kładziemy duży nacisk na bieżące wymagania prawne. Jak dotąd zrealizowaliśmy ponad 100 kompletów druków w standardach europejskich. Zapewniamy profesjonalne podsumowanie jakości i modułu 3 CTD. Dużą wagę przywiązujemy do koniecznych systemów szkoleń pracowników przedsiębiorstwa. Przeprowadzamy badania realizowane min. przez ankieterów, którą stanowią ludzie bezpośredniej grupy docelowej. Główne Nasze zalety to odpowiedzialność oraz terminowość. Zapewniamy wszystkim kontrahentom profesjonalne wykonanie badania czytelności ulotki farmaceutycznej. Kooperujemy z kadrą Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Systematycznie powiększamy zakres Naszych usług. Charakteryzujemy się w badaniu i przygotowaniu dokumentacji dot. analizowania czytelności ulotek farmaceutycznych. Wdrażane przez Nas działania realizowane są z bieżącymi wymaganiami. Stosujemy atrakcyjne rabaty cenowe. Zapewniamy opracowania PSUR wraz z ważnymi raportami fachowca klinicznego. Oferujemy jednocześnie pomoc przy pomostowaniu badań czytelności. Kadrę stanowią doświadczeni eksperci mający odpowiednie kwalifikacje. Charakteryzuje Nas indywidualne dopasowanie do klienta każdej usługi. Wszystkie realizowane testy dokumentujemy w postaci plików audio. Naszą mocną stroną są opracowania kompletów druków informacyjnych (QRD).

Komentarze

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii

theMovie - produkcja filmowa

Najważniejszą zaletą theMovie jest łączenie wysokich kwalifikacji programistycznych w ramach Grupy
Etendard z wiedzą na temat potrzeb rynku video w internecie. Tworzymy własne autorskie rozwiązan...

Agencja social media

Już nie trzeba nikogo przekonywać, że dzisiejszy świat kręci się nie tylko wokół Słońca, czy własnej osi, ale także wokół wszechobecnego Internetu! Dlatego właśnie PRoSMedia wykorzystuje potencjał sie...

Aromatyzacja pomieszczeń, gadżetów – aromamarketing

Aromamarketing zwany także marketingiem zapachowym to rodzaj marketingu, który jest bardzo pozytywnie odbierany przez klientów, gdyż działa na jeden z najważniejszych zmysłów, czyli węch. Odpowiednio ...