Systemy Call Center
Przedsiębiorstwo zajmuje się instalacją systemu contact center opartego na licencji open source (VICIdial Call Center Suite). VICIdial jest to darmowe oprogramowanie call center na bazie którego można zbudować fachowe Call Center. Z powodzeniem wykorzystywane również przy kreowaniu niedużych, 10 stanowiskowych jak i rozległych (powyżej 200 agentów) Call Center. Funkcjonalność oprogramowania przekracza niejednokrotnie kosztowne, komercyjne rozwiązania. Na świecie działa wiele Call Center bazujących na systemie VICIdial. Mamy za sobą kilka działających zastosowań opartych na systemie VICIdial Call Center. Koszty zaimplementowania gotowego rozwiązania VICIdial Call Center są dużo niższe niż większości komercyjnych produktów. Do typowych funkcji systemu contact center należą: predictive dialer, IVR, obsługa kampanii przychodzących, wychodzących oraz mieszanych, detekcja automatycznych sekretarek, automatyczna dystrybucja połączeń (ACD - Automatic Call Distribution), oddzwonienia (Call Back), skalowalność na tysiące stanowisk.
Kategorie
Komentarze
Wpis nie został jeszcze skomentowany!