Stron: 17954 Ost. moderacja: 17 10 2023
Każdego z nas w pewnych sytuacjach dopada ból głowy. Z reklam środków przeciwbólowych dowiadujemy się, jak różnie można zdiagnozować ów ból. Polecane nam są różnorakie leki na tępy ból głowy. Na ból głowy uciążliwy, silny i ból zatok. Reklamy w bardzo wielu sytuacjach wykorzystują słowa klucze - takie jak na przykład migrena. Tu aktualnie pojawia się nieścisłość, gdyż migrena to zespół chorobowy a specyficzny ból głowy jest jedynie jednym z objawów wyżej wymienionego. Każda reklama sugeruje nam, że leki należy brać w oparciu o diagnozę lekarza albo poradę farmaceuty. Migrena jest tego doskonałym przykładem, gdyż w ogromnej liczbie przypadków wszyscy ludzie cierpiący na migreny eksperymentują z różnymi środkami przeciwbólowymi stwierdzając w końcu, że żaden z nich nie działa.

Komentarze

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii

psychoterapia Gestalt, psychoterapia Katowice

Śląskie Gabinety Psychoterapii Gestalt. Psychoterapia Gestalt jako jeden z nurtów terapii humanistycznej kładzie nacisk na indywidualność każdego człowieka, a jego problemy traktuje jako wyraz niespeł...

Poradnik alergik.info

Internetowe wydawnictwo tematyczne jest kierowane dla osób z problemami alergii/ astmy/ chorób skóry/ chorób płuc oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.

Pomysł i realizacja to wspólne ...

objawy hashimoto

Choć dwudziesty 1szy wiek to czas postępu w naukach medycznych, non stop jeszcze istnieją schorzenia, o których wiemy znacznie mniej niż byśmy tego chcieli. Jednym z nich jest autoimmunologiczna choro...