Stron: 17954 Ost. moderacja: 17 10 2023
Każdego z nas w pewnych sytuacjach dopada ból głowy. Z reklam środków przeciwbólowych dowiadujemy się, jak różnie można zdiagnozować ów ból. Polecane nam są różnorakie leki na tępy ból głowy. Na ból głowy uciążliwy, silny i ból zatok. Reklamy w bardzo wielu sytuacjach wykorzystują słowa klucze - takie jak na przykład migrena. Tu aktualnie pojawia się nieścisłość, gdyż migrena to zespół chorobowy a specyficzny ból głowy jest jedynie jednym z objawów wyżej wymienionego. Każda reklama sugeruje nam, że leki należy brać w oparciu o diagnozę lekarza albo poradę farmaceuty. Migrena jest tego doskonałym przykładem, gdyż w ogromnej liczbie przypadków wszyscy ludzie cierpiący na migreny eksperymentują z różnymi środkami przeciwbólowymi stwierdzając w końcu, że żaden z nich nie działa.

Komentarze

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii

Łupież pstry - przyczyny, objawy i leczenie

Łupież pstry to infekcja grzybicza skóry, która dość często jest mylona z innymi wysypkami. Leczenie łupieżu pstrego jest trudne - może bowiem wystąpić nawrót choroby.Łupież pstry wywołuje grzyb zwany...

Cukrzyca i Otyłość - PEN

Pismo skierowane do osób chorych na cukrzycę oraz zmagających się z problemem otyłości.
Istnieje od roku 2005 i stara się na swoich łamach pokazywać, że z cukrzycą można żyć aktywnie, a zdrowy st...

Skaza białkowa

Latopic to nowy preparat przeznaczony dla dzieci, który uśmierza takie problemy jak atopowa skóra, alergia pokarmowa, wysypka alergiczna a także łagodzi problem, jakim jest alergia na mleko. Uczulenie...