Stron: 17954 Ost. moderacja: 17 10 2023
Każdego z nas w pewnych sytuacjach dopada ból głowy. Z reklam środków przeciwbólowych dowiadujemy się, jak różnie można zdiagnozować ów ból. Polecane nam są różnorakie leki na tępy ból głowy. Na ból głowy uciążliwy, silny i ból zatok. Reklamy w bardzo wielu sytuacjach wykorzystują słowa klucze - takie jak na przykład migrena. Tu aktualnie pojawia się nieścisłość, gdyż migrena to zespół chorobowy a specyficzny ból głowy jest jedynie jednym z objawów wyżej wymienionego. Każda reklama sugeruje nam, że leki należy brać w oparciu o diagnozę lekarza albo poradę farmaceuty. Migrena jest tego doskonałym przykładem, gdyż w ogromnej liczbie przypadków wszyscy ludzie cierpiący na migreny eksperymentują z różnymi środkami przeciwbólowymi stwierdzając w końcu, że żaden z nich nie działa.

Komentarze

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii

Trądzik młodzieńczy

Portal ten adresowany jest do osób, które zmagają się z trudnościami skórnymi a dokładniej rzecz ujmując z trądzikiem. W naszych artykułach radzimy, jakie preparaty są najlepsze w zwalczaniu trądziku,...

Cukrzyca i Otyłość - PEN

Pismo skierowane do osób chorych na cukrzycę oraz zmagających się z problemem otyłości.
Istnieje od roku 2005 i stara się na swoich łamach pokazywać, że z cukrzycą można żyć aktywnie, a zdrowy st...

Rwa kulszowa

Dolegliwości kręgosłupa stają się coraz powszechniejsze. Dotykają one osób nie tylko w podeszłym wieku lecz także młodych. Dzieje się tak an wskutek nieprawidłowego trybu życia z małą aktywnością ruch...